Witajcie:)

To mój pierwszy post na moim nowym, pierwszym blogu. 🙂

Zastanawiałam się, co powinnam umieścić jako pierwsze i, koniec końców, nie będę oryginalna – napiszę słów kilka o sobie. 🙂

Jestem Asia, mam 23 lata, studiuję na AM, mieszkam od dziecka w Gdyni i całym sercem kocham to miasto. Co jeszcze o mnie? Nie cierpię nudy! Zawsze było mnie pełno, aktywnie spędzałam swój czas już od dziecka. Taniec, śpiew, sport, zabawy… Kto tego nie lubi? 😉

Jednak blog ten chcę w głównej mierze poświęcić jednej z moich pasji. Tej najświeższej, ale najmocniejszej z wszystkich, które odkryłam… Zastanawiacie się, czym ona jest? Odpowiedź jest prosta – to tylko (i aż!) jeden wyraz:

TENIS

Nigdy nie pomyślałabym, że jakikolwiek sport może mnie tak zafascynować ( a uwierzcie mi, wiele dyscyplin już testowałam;).

Chcę opisywać tutaj moją przygodę z tenisem, to, jak się rozwijam, to , co czuję, miejsca, w których trenuję. Który sprzęt wybrać, których technik używać…. Czyli mój gdyński świat na korcie!

Zaglądajcie jak najczęściej, bo będzie się działo, gwarantuję Wam! 🙂

Skomentuj

